Re: Podkręcanie GeForce 7600GS AGP

Autor: Konrad Billewicz <kbillewicz_at_nospam..gazeta.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 23:12:28 MET DST

> Ale co to ma wspólnego z tematyką tej grupy ?

Yyyy... Generalnie to, że karta znajduje się w pececie. ;-) A tak
poważnie, to zawsze jak miałem jakiś kłopot sprzętowy, pisałem tutaj.
Jaka jest oficjalna tematyka grupy, nie wiem.

Jeżeli pomyliłem adres i bardzo to kogoś boli, może mnie przekierować.
Choć oczywiście zamiast tego wolałbym dostać odpowiedź na swoje pytanie. :-)

Pozdrawiam,
Konrad