Laptop Asus A6JC - padł LCD?

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 22:39:04 MET DST

Mam problem z laptopem ASUS A6JC.
Otóż wczoraj w pewnym momencie podczas pracy zgasł wyświetlacz. Zupełnie.
Wszelkie próby restartu etc nie przyniosły rezultatu, z resztą - co może
zrobić zwykły użytkownik z wyłączonym wyświetlaczem - chyba nic.
Podłączyłem więc monitor CRT oraz TV do wyjść odpowiednich, ale ten również
nie zaskoczyły, nie mam pojęcia jak przełączyć się pomiędzy urządzeniami -
teoretycznie powinny być domyślnie włączone, ale czort je tam wie.
I teraz pytanie - co padło. LCD, czy grafa? I czy mogę to stwierdzić? Mam
możliwość sprawdzenia obecności napięcia na wyjściach grafy bądź też na
złączu z LCD. Na DVI w kilku punktach jest napięcie (max 2-5V). Na złączu
monitora anaowgowego tylko w dwóch punktach było cokolwiek, dokładnie 5V. Na
widocznej części złącza mam kilkadziesiąt mV na niektórych pinach...
Może ktoś ma jakiś pomysł, co mogę zrobić jeszcze w domu tak, abym mógł
chociaż CRT podłączyć od starego kompa?
A może od razu sobie darować i iść do serwisu (tylko problem z tym, że
komputer jest mi potrzebny "na wczoraj", bo już jestem w plecy z pracą przez
tą awarię :( )...