podmiana dysku

Autor: <deberis_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 14:33:51 MET DST

witajcie,
mam problem z podmiana dysku w laptopie na wiekszy.
Nie mam czasu ani umiejetnosci do zabawy z zaawansowanymi ustawieniami
dysku, a proste wykonanie pelnej kopii partycji i zrobienie jej
bootowalnej nie dziala, komputer nie startuje z nowego dysku.
Szukam kogos, kto ma wystarczajaca wiedze zeby pomoc mi to zrobic.
Oczywiscie, nie za darmo, ani nawet nie za mily usmiech ;-)
Miejsce: Wawa, mozliwe spotkanie na kampusie Ochota, u mnie w domu na
Grochowie lub w knajpie gdzies w centrum, ew. w poblizu dowolnej
stacji metra. Przyniose komputer i dysk (mam do niego obudowe usb),
nie mam zadnego specjalnego oprogramowania do kopiownaia (poza
xxclone).
Jesli ktos jest zainteresowany, prosze o kontakt na priv, podam wiecej
szczegolow technicznych.

Potencjalnie do wszystkich, ktorzy juz sie szykuja zeby nakrzyczec na
mnie za spam: na smietnikach zwanych grupami "praca oferowana" jest
niewielka sznasa znalezienia kogos o wystarczajacej wiedzy i
umiejetnosciach. Dlatego pisze na grupe, na ktorej jest niezerowa
szansa znalezienia odpowiedniej osoby.

pozdrawiam,
k.