jak to pożenić?

Autor: Reetah <reetah_at_reetah.org>
Data: Sat 19 May 2007 - 12:36:23 MET DST

witam,

sytuacja jest następująca:
1. płyta ze złączem IDE UltraDMA/100/66/33 asus a7m266-d
2. dysk sata seagate ST3160827AS

zacząłem przeglądać internet w poszukiwaniu jakiegoś ustrojstwa, ale
gubię się w temacie przejściówek bo czasami nie jest opisane czy to dysk
ma być SATA/IDE, czy płyta powinna posiadać złącze SATA/IDE. są też
kontrolery PCI, ale coś mi się wydaje, ze wpłynęłoby to na wydajność
systemu.

jak i czym to najlepiej połączyć aby miało ręce i nogi? będę szczególnie
wdzięczny za sprawdzone konfiguracje sprzętowe.

Reetah