Re: Wasze sposoby na chłodzenie procka

Autor: Jurek <jurekkowalski3_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 19:59:55 MET DST

Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:f2k35e$7u5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Zdzisław Dyrman" <maveriq@interia.pl> napisał w wiadomości
> Ja na przykład prawidłowo ustawiam datę.

Hm mam pytającego w plonkownicy wiec nie moge bezpośrednio odpowiedzieć
ale temat jest na tyle interesujący że posłuże się twoją opowiedzią

Najlepeszy sposób (z tych typowych) na chłodzenie procesora to bezwględna,
brutalna siła, tzn jak największy i jak najszybszy wentylator, tak że było
go słychać z drugiego pokoju

DArek