Re: Dziwne zachowanie dysku

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 16:00:25 MET DST

news:f2k0op$s78$1@polsl.pl...

> A zasilacz w obu testach jest ten sam czy są różne?

Przy poprzednim zasilaczu byly te same objawy. Aktualnie jest nowy zas. i
objawy identyczne. Na innych komputerach(z wrecz Auchan'owymi zasilaczami)
nigdy tego nie zaobserwowalem, a czasami dysk zabieralem do znajomych, by
skopiowac jakies pliki i nawet przy maksymalnym zapisie nigdy nie
"brzdęknął". Tyle, ze wydedukowalem iz tamte plyty mialy kontrolery ATA100,
a nie jak u mnie ATA133, wiec moze tu jest problem? a moze po prostu mam
uwalony kontroler na plycie glownej? albo po prostu magistrala na plycie nie
wyrabia tych 133 i stad jakas bledna transmisja do dysku idzie i moze
dlatego glowica leci w kosmos po otrzymaniu jakis danych "przeklamanych" z
magistrali? :D sam juz nie mam pojecia... po za tym, plyta sprawuje sie b.
stabilnie i reszta podzespolow rowniez :)