Re: amd 64 i win xp (32 bit)

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 13:39:56 MET DST

Seba wrote:

> dzieki za podpowiedź, da się zaktualizować bios bez zainstalowanego
> żadnego systemu ?

Tak. Każdy kto umie wgrywać bios wie jak przygotować dyskietkę startową DOS
aby można z niej było wgrać bios. Musi to zrobić doświadczona osoba, bo jak
coś pójdzie źle to tylko serwis będzie potrafił odratować płytę.
Jest taka reguła aby niedoświadczonym osobom nie podawać szczegułów aby nie
zrobili sobie krzywdy. Upartym google powie wszystko jak się go dokładnie
wypyta.

Zbyszek