Re: amd 64 i win xp (32 bit)

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 12:57:47 MET DST

Seba wrote:

> witam,
> jako ze jestem zielony w tym temacie mam pytanie - czy na athlonie 64
> 3500+ da sie zainstalowac zwyklego (czyli 32bit) windowsa xp ? jesli tak
> to w jaki sposob, bo mi sie wywala przy pytaniu o instalacje/naprawienie
> istniejacej instalacji (ktorej nie ma, bo dysk jest nowy) - nie reaguje na
> klawiature, tak jakby sie zawiesli.

Ja mam płytę Asus A8N-VM CSM z prockiem Athlon64 3000+ Venice od listopada
2005. Chodzi elegancko. Na początku były problemy z WinXP i Linuksm bo Asus
miał rozwalony bios (głównie USB i ACPI). Ściągnięcie nowszej wersji i
wgranie wystarcza do rozwiązania wszystkich problemów.

Asus to straszny partacz jeśli chodzi o bios. Zawsze robi mnóstwo błędów
(pewnie z pośpiechu aby być pierwszym). Po pół roku aktualizacji kolejnymi
wersjami płyta działa obecnie stabilnie.

Zbyszek