Re: kondensatorki !!

Autor: Shaman <shaman_at_nospam.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 10:29:23 MET DST

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości
news:f2hpfc$rfg$1@news.onet.pl...

> NIe polecam tego robić lutownicą transofmatorową bo wtedy juz napewno
> płyta nie wstanie.

bzdury.. zwykłą transformatorową lutownicą grzebałem w dawnych czasach na
płytach Amigi500 i CDTV, i potem w dwóch lub trzecg telewizorach.. a nie tak
dawno lutowałem elektrolity na mojej 8RDA+.. i nic się nigdy złego nie
stało (nie licząc faktu że w jednym TV przegrzałem ścieżkę i się odkleiła -
ale TV wstał :))

lutownica stara zakupiona na przełomie lat 80/90 a ja w dodatku żadnen ze
mnie elektronik.. (przy telewizorach pomogli ludzie z elektroda.pl)
wystarczy się trochę postarać i okazuje się że niektóre naprawy są banalne.

PZDR
Shaman