Re: Laptopy LG?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 18 May 2007 - 09:06:29 MET DST

MarlonB napisał(a):

> Witam.
>
> Kumpel prosił mnie, żebym mu pomógł wybrać komputer o matrycy 15,4, gdzie
> podstawowym kryterium jest karta graficzna. Maksymalna górna granica to
> 6000zł, ale fajnie byłoby tak za 5000zł.
>
> Znalazłem coś takiego, nam obu się podoba:
>
> http://www.znak.pl/index.php?prid=notLGS1MPLBY
>
> Ale za cholere nic nie wiem o LG.
>
> Czy to dobry sprzęt?

Przyzwoity

> I jak wygląda serwis?

Door-to-door przez dwa lata. Trudno powiedzieć jak działa w praktyce, gdyż
nie spotkała mnie awaria żadnego LG-ka, którego miałem okazję puścić. Z
drugiej strony sprzedałem tylko kilka sztuk

> Czy ktoś ma z tymi kompami jakieś doświadczenie?

Z laptopami a nie kompami

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098