Re: amd 64 i win xp (32 bit)

Autor: Seba <bbastek13.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 08:31:46 MET DST

Tomasz Wasilewski <tommies@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Powinien bez problemow. Przypadlosci podczas instalacji maja raczej inne
> podloze - najpewniej cos z dyskiem albo RAM

hdd jest na sata, ale po podlaczeniu hdd ide na ktorym jest zainstalowany ten
sam win xp sytuacja jest identyczna, ani uruchomienie w trybie awaryjnym ani
reinstalacja/instalacja od nowa sie nie udaje, wywala sie w ten sam sposob.
tak samo nie chce sie zainstalowac ubuntu 32bit, natomiast ubuntu 64bit sie
instaluje, ale po instalacji mam tylko wiersz polecen ubuntu, nie wiem czy to
jest ok(nie znam wogole tego systemu). jesli to ma znaczenie to athlon jest
na plycie asus m2npv-mx a ram jest kingston 667mhz 2 razy po 512mb