Problem z czcionką Garamond i drukarką Minolta Page Pro 1250E

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Thu 17 May 2007 - 20:12:58 MET DST

Witam !

Mam w pracy specyficzny problem z drukarką Minolta Page Pro 1250E.
Gdy piszę się pisma czcionką Garamond to zdarza się że drukuję się nie do
końca to co jest na ekranie "Worda".
W kilku linijkach np. tekst pisany tą czcionką potrafi być wytłuszczony lub
ma większe rozmiary...
Sprawdzałem czy dokument jest prawidłowo sformatowany czy czcionki się nie
różnią ale wszystko jest OK !

Próbowałem już zmieniania sterowników co najmniej 3 pod tą drukarkę
(większość nawet najnowszych jest z 2002r.), czyściłem pliki TMP,
zaktualizowałem MS Office 2000 prof o wszystkie dostępne brakujące
poprawki... nawet wymieniłem kabel z LPT na USB i nic...

System Windows 2000 w miarę zaktualizowany o wszelkie poprawki, Office 2000,
sterowniki do OKI j.w (różne).

Nie mam pomysłu na tą drukarkę.... wydrukowałem to samo pismo na drukarce HP
i tekst był normalny.....

Spotkał się ktoś z tym ?

Wyglad tej piep....j drukarki:

http://www.neamaster.com/impresoras/PagePro_1250E.jpg