Re: Pytanie o chlodzenie

Autor: R. <slayer38NOSPAM_at_NOSPAMvp.NOSPAMpl>
Data: Thu 17 May 2007 - 19:10:06 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Na wycie wentylatora? Wątpię. Natomiast jeżeli faktycznie
> jest *gorący* (nie ciepły), to warto dołożyć radiator.

mialem na mysli "pomoze w ochlodzeniu southbridge" :-)

> Są. Ino po co? Wystarczą zwykłe rezystorki.
> http://www.grush.one.pl/article.php?id=prostezw

niestety stronka sie nie otwiera (moze tylko u mnie) zwykle rezystorki
ok ale myslalem o czyms z plynna regulacja (potencjometr)

sie wie :-)

--
Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com