Re: Sprawdźcie konfigurację do zakupu Core 2 Duo

Autor: GM <gm_at_netirnol.pl>
Data: Thu 17 May 2007 - 11:00:56 MET DST

> Kupię obudowę z mocniejszym zasilaczem. Jednak procesor chciałbym też
> mocniejszy. Wydaje mi się, że Core 2 Duo E6420 4MB BOX będzie lepszym
> wyborem niż E4400.

tez miałem taki dylemat jak 2 tygodnie temu kupowałem sprzęt, czy kupić
E6600 czy tanszy E4400, dzisiaj nie załuję ze wybrałem E4400 bo mimo ze nie
byłem zwolennikiem kręcenia (i nie miałem zadnego doswiadczenia w OC)
to prostota podkręcania tych procesorów mnie zaskoczyła, zwykłe
przestawienie magistrali z 200 na 266 na standardowym BOX wentylatorze i z
E4400 robi się procek >= E6600:)

Magistrala 300 i mam 3GHz - a to nie koniec. E4400 ma fajny mnoznik 10 i nie
potrzeba kosmicznych FSB zeby miec duzy zegar, rowniez pamięci 667 są
wystarczające do takiego mnoznika bo starczają do FSB 333 (E4400 @ 3.3GHz to
juz rakieta:)

E63xx i E64xx mają mnoznik tylko 7 i 8 zeby miec jakiś ciekawy zegar
(3GHz) trzeba jechać z FSB >370 + pamięci minimum 800

Ostatecznie taki E6420 całkiem bezstresowo po przestawieniu FSB na 333 da
zegar 2.66 z pamięciami 1:1 na 667, jest to takie standardowe, minimalne,
bezproblemowe OC.

co do zasilacza - markowe 350W to az za duzo...