Re: Ch³odzenie.

Autor: <webmajsterek_at_gmail.com>
Data: Thu 17 May 2007 - 10:18:02 MET DST

On 16 Maj, 22:23, krzysiek9394 <krzyspiast...@wp.pl> wrote:
> Mam procesor i chcia³bym zmniejszyæ jego temperaturê, nie dotykaj±c
> samego procesora(gdy¿ sie nie znam). Czy zainstalowanie wiatraczków z
> przodu i ty³u obudowy co¶ da?

duzo halasu -- jak wybierzesz zly wnetylaor .

nie mam odczytow z procka o jego temperaturze -- ale dyski sa o 5
stopni chlodniejsze ( max 35 stopni ) gdy pracuja i 10 stopni
chlodniejsze ( gdy nie ma ciaglego zapisu/odczytu ) gdy wlaczylem
wentylator z tylu obudowy .

a wiec i temeperatura wewnatrz obudowy jest mniej wiecej 30 stopni ( w
pokoju okolo 20 ) .