Intellimouse 3.0

Autor: Tomek <tomekkk.23_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 23:45:18 MET DST

czy jest możliwość, żeby po rozkręceniu tak przerobić Intellimouse
3.0, żeby kółko przewijało się płynnie, bez skoku??

szukam jakiejś myszki z kółkiem obracającym się bez żadnych oporów i
nic nie mogę znaleźć (a jak jest to nie taka jak chce), pracuje w
AutoCadzie i bardzo dużo muszę przewijać/powiększać scrollem i jeżeli
kółko chodzi ciężko to po 10 godzinach już palec boli,

czy Intellimouse reaguje na szybkość przewijania, tzn zależy mi, żeby
wielkość skoku zależała od szybkości kręcenia kółkiem,

Pozdrawiam
Tomek