Re: MONITOR LCD - Który z kilku modeli

Autor: PK <pinus_at_epf.px>
Data: Wed 16 May 2007 - 22:35:07 MET DST

> Czyli co sugerujecie do takiego użytkowania po trochu z każdej dziedziny
> Samsunga 940 FN i 971P? A dokładniej który, no chyba że inny, nie z tych z
> listy wymienionych ?

Moge tylko powiedziec ze u syna na biurku stoi LG 19' W na TN
W zyciu bym sie nie zamienil na swojego 940Fn - roznica w ilosci kolorow
widoczna na pierwszy rzut oka. A co do tego czy polecam? No coz ja jestem
zadowolony ale zapewne ktos kto ma zabawke o klase lepsza powie ze nie mam z
czego)))
Po prostu skresl monitorki z matryca TN i wybirz taki jaki Ci sie podoba i
na jaki Cie stac.