Re: Sprawdźcie konfigurację do zakupu Core 2 Duo

Autor: Dexter <dyskutuj.skasuj.to_at_poczta.fm>
Data: Wed 16 May 2007 - 22:17:04 MET DST

Piotr napisał(a):

> Może E4300? Jest tańszy, jeśli potrzeba - na standardowym napięciu (mój)
> podkręca się z 1.8 na 3GHz. Zastosowania podobne do Twoich. Aha, i tak
> przez 90% dzięki RMClock (dostosowuje prędkość do obciążenia) działa na
> 1.2 GHz.

Ogólnie raczej nie będę podkręcał procesora więc właśnie zastanawiam się
nad mocniejszym Core 2 Duo E6420 4MB BOX.

[...]
> Mam Gigabyte DS4. Niewielkie różnice względem DQ6. Z wad: speedfan
> podaje napięcia z kosmosu (soft monitorujący Gigabyte podaje poprawne).

Płyty Gigabyte lepsze niż Asus?

> Ten palit podkręca się na 730/860, choć nie daje to jakiegoś super
> przyspieszenia. Do AA, doom3, q4 czy black and white2 wystarcza w
> zupełności;) W inne za bardzo nie gram. Wiatrak chodzi bardzo
> przyzwoicie (na początku wyje jak suszarka, ale po starcie windowsa
> sterowniki zwalniają go do normalnego poziomu).

Koleś ze sklepu polecał Gigabyte 8600 GT 256 DDR3/128 HDMI twierdząc, że
Gigabyte jest znaną marką i jest to pewniejsza karta niż PALIT GeForce
8600GT Sonic 256MB DDR3 600/1600.
Co więc brać?

> Wszystko siedzi w no-name bigtower z Chieftec GPS-400AA (chyba takie
> oznaczenie, dokładnie nie pamiętam), który radzi sobie bez problemu.

Rozumiem.

> Nie wiem, co polecić. Kupiłem Samsunga SpinPoint 400 GB HD401LJ. Cichy,
> chłodny, jest git.

Dzięki. Poczytam o tym Samsungu.

Pozdrawiam
Dexter