Re: RAID / IDE na nowych płytach

Autor: linp <marcin.linuks_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 20:58:17 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> A w obu przypadkach instalujesz w systemie *już na etapie
> jego instalacji* sterowniki do mostków IDE/SATA?

Tak i mam takie w urządzeniach SCSI i RAID (działają prawidłowo) .
Pomimo to w trybie RAID/IDE CD-ROM nie jest widoczny.
> Warto też napisać *jakie* dokładnie problemy ma ten Linux.
> Komunikat, zachowanie, a nie tylko "jest problem".

1. Problem linuxa brak bootowania z Live CD (IDE)
2. Brak widoczności płyty (napędu CD) po częściowym zbootowaniu (IDE)
3. Brak widoczności urządzeń na SATA po uruchomieniu linuxa na RAID/IDE