Sprawdźcie konfigurację do zakupu Core 2 Duo

Autor: Dexter <dyskutuj.skasuj.to_at_poczta.fm>
Data: Wed 16 May 2007 - 20:27:30 MET DST

Cześć

Nadszedł czas na zmianę komputera. Zdecydowałem się na Core 2 Duo (chyba
będzie lepszym wyborem niż dwurdzeniowy Athlon).
Komputer do zastosowań domowych (przeglądanie/tworzenie stron www,
amatorska obróbka grafiki Paint Shop Pro, Photoshop, edytory tekstu,
czasami obróbka filmów i zdjęć, oglądanie filmów, gry) zastosowania
uniwersalne.
Proszę abyście sprawdzili poniższą konfigurację i ewentualnie poprawili
jeśli coś jest nie tak.

Procesor
Core 2 Duo E6320 4MB BOX
lub
Core 2 Duo E6420 4MB BOX

Płyta główna
tutaj mam problem z wyborem, chciałbym w miarę tanią i dobrą.
Na jakim chipsecie brać płytę?
W sklepie proponowano mi

-> Gigabyte GA-965P-DQ6 i965P s775
-> Asus P5W DH Deluxe -- na chipsecie i975X
trochę drogie

inni doradzali tańsze
-> Asus P5B s.775 i965 DDR2 sATA2
-> Asus P5B-E s.775 i965 DDR2 sATA2
-> Asus P5N-E SLI nVidia nForce 650 SLI Socket775 DualDDRII SerialATAII
RAID 2xPCI-Ex16 FireWire USB2.0 Sound 6ch LAN ATX

lub jakaś inna, którą byście polecili

ponoć dźwięk w płytach Asusa jest marnej jakości, poza tym wlutowany bios??

Pamięć
-> GEIL ULTRA 800 2x512 4-4-4-12
pamięć 1 lub 2 GB

Karta graficzna GeForce

-> Gigabyte 8600 GT 256 DDR3/128 HDMI
-> PALIT GeForce 8600GT Sonic 256MB DDR3 600/1600

lub Radeon
-> PALIT Radeon X1950GT@PRO 512MB DDR3 256bit BOX
-> Sapphire x1900GT rev2

Nagrywarka
-> LG GSA-H42L

Obudowa
chciałbym jakąś do 200 zł z mocnym zasilaczem

Dysk twardy
??

Pozdrawiam
Dexter