Re: Pendrive DataTraveler pod W98SE(?)

Autor: shapyr <szapyr_at_poczta.tnijtuonet.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 18:30:09 MET DST

> Bo odnoszę wrazenie, że sam Kingston nie wierzy. Dają 2 programy, a wiary
> nich nie widać. :-) Po tych wypowiedziach jestem bliżej Kingstona.
> Ładniejszy i tańszy.

Miałem Kingstona DTI 512, który działał bezproblemowo (po zainstalowaniu
sterów) na Win98SE do czasu, aż zaliczył pada. Po wymianie gwarancyjnej mały
zonk, jako że nowy DTI nic sobie nie robił z obecności sterowników
dostarczanych przez Kingstona, zarówno jednych jak i drugich. Instalacja
nieoficjalnego service packa zlikwidowała wszelkie problemy. Jak widać
Kingston w nowszych pendrivach z serii DataTraveler nie wspiera już win98.