Re: Pendrive DataTraveler pod W98SE(?)

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 16 May 2007 - 18:19:59 MET DST

> Bo odnoszę wrazenie, że sam Kingston nie wierzy. Dają 2 programy, a wiary
> nich nie widać. :-) Po tych wypowiedziach jestem bliżej Kingstona.
> Ładniejszy i tańszy.

ja tez bym bral kingstona, u nas w pracy mamy tego sporo i dzialaja poki co
super.
nie sa wrazliwe na wyciaganie bez wczesniejszego usuwania sprzetu pod 2000 i
XP jak niektorzy sugeruja. wogole sie tym w pracy nie przejmujemy i niema
zadnych problemow.

a swojego instalowalem juz na kilku win 98 po sciagnieciu sterownika ze
strony producenta i za kazdym razem dzialalo od kopa.

--
pzdr
piotrek