Re: Napięcia procesora Pentium IV 650 3,4 GHz

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 16:57:08 MET DST

"Krasny" <krasny1@interia.pl> wrote in message
news:1179321203.992696.209260@w5g2000hsg.googlegroups.com...
Aha czyli spokojnie moge podkręcać tego procka. Chce wyciągnąć na nim
na początek 4 GHz tylko nie wiem dalej czy mam zostawić te napięcie na
AUTO w BIOSIE czy ustawić mu odpowiednią wartość.

Mnie podkręcanie nie interesuje, zrobisz jak chcesz.
Wątpię, żeby był jakiś efekt po zmianie napięcia z auto, bo pewnie
to jest tylko bazowa wartość. Żeby pozbyć się tego zmniejszania
napięcia trzeba wyłączyć speedstep, a nie grzebać przy ustawieniu
vcore. Zajrzyj sobie do instrukcji płyty to cię oświeci :)