Re: Mysz MS vs Logitech

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 14:26:48 MET DST

aL pisze:
> Witam,
> moj obecny gryzon Logitecha wlasnie zakonczyl swoj zywot i jestem
> zmuszony szukac nastepcy. Znalazlem cos takiego:
> http://tinylink.com/?yOlHACubZd
> Czy ktos uzywa tej myszy i moze powiedziec pare slow na jej temat?
> Po ostatnich przygodach ze sprzetem Logitecha mam coraz gorsze zdanie na
> temat jakosci tej firmy, a wiec wybor padl na MS.
> dzieki z gory za wszelkie odpowiedzi.
> aL

Używam bardzo podobnej MS Wireless Laser Mouse 6000. Ma parę wad, które
w tej z linka jak widzę poprawiono (polepszone położenie bocznych
przycisków, lepsze wcięcie pod kciuk). Nie nadaje się do grania (spora
akceleracja wsteczna) i udało mi się ją trochę odrapać (moja wina),
jednak działa pewnie, na jednym komplecie baterii funkcjonuje już pół roku.

--
Well, certainly there are those more responsible than others, and
they will be held accountable, but again, truth be told, if you're