Re: Jaka grafa aby REAR "latał" ?

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Wed 16 May 2007 - 14:14:55 MET DST

On May 16, 1:47 pm, Marx
<m...@sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com> wrote:
> Michal Bien pisze:> Jesli da sie w nia wlozyc C2D/C2Q to co innego - podane w poprzednim
>
> Warto zwrocic uwage ze Pentium D jak nie jest obciazony to jest rownie
> chlodny jak c2duo
> Dopiero w stresie sie rozkreca

nie doszły wszysztkie posty na grupę ale jest tak: zrobiłem mały test
- rendering filmu pod Sony Vegas. Ta aplikacja wyciska max z tego i
każdego innego procka. Na koniec renderingu temp. wynosiła 63st.C przy
obrotach wentylatora 1155 rpm ;-) Mostek płyty podgrzał się do
49-50st.C. Po zakończeniu wszystko wróciło do normy - CPU ~50, mostek
45. To Pentium jest już w nowej technologii zronione 65nm. Tylko co
masz na myśli mówiąc, że się rozkręca? ;-)