Re: Kolejność bootowania z dysków SATA-ATA

Autor: nadir <hell_at_org.gov>
Data: Wed 16 May 2007 - 13:08:20 MET DST

Użytkownik traveller napisał:
> zastosowałem natomiast inny "myk" - w biosie w Main Menu wyłączyłem dysk
> w Secondary Slave (dałem na None) - i teraz system uruchamia się bez
> problemu z dysku SATA a stary dysk jest normalnie widoczny w systemie -
> może tak zostać ? :)

Jak Ci pasuje to moze, ale ogolnie robi sie to tak:
W BIOS-e, wchodzisz w 'Advanced BIOS Features'
a tam masz do wyboru:
First Boot Device
Second --''--
Third --''--
W kazej z opcji bedziesz mial mozliwosc wyboru napedow poczawszy od
dyskietki, przez CD-ROM, po kolejno podlaczone dyski. Wybiarasz sobie
numer kolejnego dysku i komputer staruje z sobie z niego