Re: Desktop --> Laptop = opłacalność?

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Wed 16 May 2007 - 12:45:19 MET DST

Użytkownik "MOST" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f2ek7t$ql2$1@news.onet.pl...
> Mam Acera Travel Mate 4051 z pentium M 1,6 już 2 lata i nic-obudowa,
> ekran, środek. A sprzęt chodzi po ok 4 godzin dziennie. A może jednak
> sporo zależy także od użytkownika a nie tylko od sprzętu.

U mnie w firmie zakupiono półtora roku temu 5 Acerów, które trafiły do
mojego działu. Każdy inny. Wszystkie przeżyły mniej lub bardziej poważne
awarie. Dyski, zasilanie, różne przypadłości. Nie wspomnę tu o pęknięciach
obudowy, które pojawiają się przy normalnym biurowym użytkowaniu.
A serwis, jak twierdzi nasz dział IT jest do bani i w dodatku podobno na
Słowacji.

--
Paweł