Re: Muzyka i grafika, czyli z nowym kompem przygód ciąg dalszy ...

Autor: Bazyl <bazyl3[nospam>
Data: Wed 16 May 2007 - 08:02:04 MET DST

Qbab wrote:

> Tak - niezgodność z umową,

Całe szczęście obędzie się bez. Okazało się, że drugie złącze scart
obsługuje sygnał s-video na innym kanale (nie ext2 tylko s-vhs), co w swojej
ignorancji przeoczyłem. Obraz - żyleta. Jeden problem z głowy ;)
PS. To teraz jeszcze problem z muzą i będzie lux. Czy żeby front panel
działał w systemie hd audio potrzebne jest inny niż standardowy kabel?
Zauważyłem, że są wykorzystywane "szpilki", których nie ma w AC (oznaczone
jako nc). Czy można taki kabel kupić, czy trzeba samemu zrobić? Na razie
chodzi jako AC'97 i np. jakość dźwięku nagrywanego z mikrofonu jest fatalna.
PS2. Czy podpięcie na jednej taśmie hdd i dvd-rw może znacząco wpłynąć na
prędkość całej platformy? Jakie przejściówki IDE -> SATA polecacie? A może
sprzedać w cholerę dysk IDE i kupić SATA?

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3CIACHO@go2.pl ]