Re: tania plyta i procek pociagnie xp ?

Autor: Arek R. <arek.wytnijto_at_aster.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 22:36:06 MET DST

grussgott napisał(a):
> chcialem pomoc bezrobotnemu koledze - zgromadzilem
> sporo sprawnych wycofanych z uzycia czesci - zostaje
> tylko kwestia kupna taniej plyty glownej oraz procka ... te dwie
> czesci raczej chcialbym kupic nowe niz uzywane, bo
> o ile o swoich czesciach (hdd, czytnik dvd etc) wiem, ze
> dzialaja to z tymi uzywanymi od innych roznie bywa ...
te 2 rzeczy mają większą szanse działac bezproblemowy niż używany dysk
czy napęd. Już wiele razy sie spotkałem że wymontowany i przeniesiony
gdzieś hdd zaczyna łapac bad sektory i w krótkim czasie jest do wyrzucenia

Xp to system z przed x lat, u mnie na duron 800 i 512 ramu śmigał bez
problemów, gdyby nie to że eclipse i app servery potrzebują ramu pewnie
bym został przy tamtym sprzęcie. Miałem dokupic troche ramu ale
skończyło się na wymianie ramu, procka i płyty. Stare zostały bo były
tak tanie że mi sie nie chciało wystawiac na allegro (pakowanie paczki,
stanie w kolejce na poczcie). I takich osób jest sporo, od znajomych to
może i za grosze to wyrwiesz. Też mam w planach coś złożyc, tylko musiał
bym obudowe i parę drobiazgów kupic i dam komuś w rodzinie, kto nie
jeszcze kompa