Re: temepratura procka

Autor: ptak <m_at_-PRECZSPAMERSE-jic.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 20:58:36 MET DST

Użytkownik "santamo" <gruby_1985@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f2cm27$b9b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam procka amd athlon 64 x2 3800+
> Nie podkręcony, nic nie zmieniałem, temperatura idle wynosi obydwu rdzeni
> różnie od 41-45 czaem dochodzi do 49 nawet 1 rdzen.
> Czy to normalne na boxowym coolerku?
> raczej odwrotnei go nie założyłem bo wtedy widziałem jak ktoś kiedyś pisał
> ze temperatura wtedy dochodzila do 70-80 stopni.

41-45 nawet sie nie przejmuj, procek spokojnie wytrzymuje 95C czyli twoj
idzie na polowie mozliwosci terminczych, wrecz uznalbym to za normalna
temperature pracy w normalnym srodowisku

> Procesor montowałem 2 dni, może standardowa pasta na radiatorze musi się
> tam rozpuścic czy cos:) nie znam sie wiec pytam

oryginalna tasma moze nie jest za idealna, ale wystarczy

--
skonczyl sie tusz w drukarce?
bez paniki - www.dodrukarek.pl