Re: Jak zmienic ilosc pamieci przyznanej karcie ATI Radeon Xpress200M 256MB

Autor: HIPIS <hipis_1_at_interia.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 20:19:38 MET DST

> To zależy od modelu laptopa. W jednych ustawia się "na sztywno", w innych
> pamięć przydzielana jest dynamicznie stosownie do potrzeb

To rozumiem, że moja jest przydzielana dynamicznie. W ustawieniach
wypisuje mi, że karta ma 256MB.
Chodzi mi o to, że w sumie nie gram w żadne gry więc mógłbym
zmniejszyć pamięć karty.

> Nie słyszałem o takim patencie w przypadku kart x200. To dotyczy kart
> "mocniejszych" jak np. 7300, 7400 itd

To znalazłem w jednym z opisów laptopa HP
"w notebooku zainstalowano kartÄ™ graficznÄ… ATI RADEONâ„¢ XPRESS 200M z
256 MB pamięci graficznej (128 MB pamięci własnej + 128 MB pamięci
współdzielonej"
ale przed chwilą przeczytałem czyjąś wypowiedź, że ta pamięć :"własna"
to na stałe przypisana część RAMu, Więc sam już nie wiem....