Re: Naklejki na klawiaturę: wybór i ich naklejanie ???

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 17:26:24 MET DST

> Witam,
>
> Mam laptopa z klawiaturą DE i muszę nakleić naklejki...
> Nie mam w tym temacie doświadczenia, więc bardzo prosze o wasze wsparcie...
>
> 1. Jakiego producenta są trwałe naklejki? (zeby się szybko nie odkleiły i
> napisy nie scierały)

Kupilem od Crystal82.

> 2. Co wybrać z allegro?

Wybralem biale na cala klawiature

> 3. Jak się nakleja? Czy trzeba czymś specjalnym przemyć klawisze przed ich
> przyklejeniem ?

Umylem klawisze plynem do garow i wytarlem do sucha.

Przykleilem.
Troche sie trzeba nameczyc aby wyszly rowno i prosto.
Naklejki nie zawsze pasuja na klawisze. Czasem tab czy inny del czy backspace
jest za dlugi i naklejka nie lezy na calym.

Jak przykleisz to:
-Moga pasowac idealnie, jesli idealnie przykleisz i maja idealny rozmiar.
Moga byc deczko za duze i wtedy trzeba przyciac zyletka aby nie wystawaly, ale
ciac trzeba tez umiejetnie bo inaczej bedziesz pod palcami czul zadziory.
-Moga byc za male i wtedy nie trzeba ciac ale bedziesz czul ze naklejka sie
konczy i jest krawedz.

Podsumowujac moje majaki:
Jak przykleisz to bedziesz lepiej sie czul piszac bo bedziesz widzial gdzie co
jest ale jesli jestes czuly "na punkcie dotykowym" to bedzie cie denerwowac ze
czujesz krawedzie naklejek.

Od siebie polecam jasniejsze naklejki bo wtedy lepiej je widac po ciemku. Jendak
nie kazdy je polubi bo szybciej sie brudza.

Naklejki ktore kupilem sa ok. Takie plastikowate i polakierowane.

--
Pozdrawiam
Lukasz Sczygiel