Re: Epson D88 wyjmowanie głowicy

Autor: <k.raczkowski_at_logifact.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 17:03:17 MET DST

On 13 Maj, 11:31, "ptak" <m...@-PRECZSPAMERSE-jic.pl> wrote:
> Użytkownik <k.raczkow...@logifact.pl> napisał w wiadomościnews:1178985469.059669.154980@p77g2000hsh.googlegroups.com...
> Witam,
>
> Mam zaschniętą głowicę, i wszelkie próby udrażniania płynami nie
> skutkują ... Tak więc chcę dobrać się do niej od drugiej strony (np.
> położyć na podstawce z płynem)
>
> najprosciej wylaczyc brutalnie drukarke z pradu kiedy glowica jest na
> srodku, nasaczyc recznik papierowy plynem do udrazniania glowic drukujacych
> i polozyc tam gdzie drukarka parkuje glowice, wlaczyc poczekac az drukarka
> [...]

Udało mi się udrożnić czarny w 100%, niebieski też, mam jeszcze tylko
problem z żółtym i amarantem :)

Z nimi problem polega na to że po prostu ... głowica brudzi .... (tak
jakby dostał się tam czarny tusz lub kolory się pomieszały)

Nie stosowałem papierowego ręcznika (swoją drogą chyba lepsza szmatka,
papier może się podrzeć). W miejscu parkowania głowicy obok
prostokątnej gąbki - jest coś w rodzaju 'korytka'. Odsunąłem sobie
głowicę tak jak napisałeś, nalałem tam płynu i pomogło .. - po kilku
razach (za każdym razem płyn znikał z tego miejsca ... - co drukarka z
nim robi ??)

Nie wiem jak tylko oczyścić głowicę żeby drukowała czyste kolory a nie
na czarno..

No ale na razie temat sobie odpuszczam - czarny mi w sumie
wystarczy :)

--
Pozdrowienia
K. Raczkowski