Re: Co wybrać?

Autor: miffy <mi_at_mi.mi>
Data: Tue 15 May 2007 - 15:13:47 MET DST

Użytkownik "GM" <gm@netirnol.pl> napisał w wiadomoœci
news:f2c4qr$re9$1@inews.gazeta.pl...

> IBM ma zintegorwanš gdzie ustalasz sobie przydział pamięci dla grafiki a
> DELL ma AGP lowprofile gdzie mozna wymienić na innš
Coœ sprzedawca tego IBM'a sie nie odzywa. Więc może tu znajdę odpowiedz na
jeszcze jedno pytanie. Sprawa wydaje sie oczywista ale wole sie upewnić :)
Czy ten dysk http://www.allegro.pl/item176429670_176429670.html będzie tam
pasował? :)
Inna sprawa, czy warto kupowac cos od goœcia, który nie raczy odpowiedzieć
na kilka prostych pytań...