Re: Muzyka i grafika, czyli z nowym kompem przygód ciąg dalszy ...

Autor: Bazyl <bazyl3[CIACHO>
Data: Tue 15 May 2007 - 14:31:49 MET DST

norman wrote:

> właśnie o to mi chodziło, b&w obraz jest w formacie NTSC...

Nie bardzo rozumiem. Po co mi ostry obraz b&w? Oprócz filmów Chaplina
pooglądałbym sobie jeszcze jakieś kolorowe ;) Zresztą jeśli przestawię w
panelu nVidii sygnał na NTSC to też mam smużący kolor. Jego brak na starym
kablu był spowodowany złym polutowaniem i przystosowaniem do 4-pinowego
dina.

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3[CIACHO]@go2.pl ]