Muzyka i grafika, czyli z nowym kompem przygód ciąg dalszy ...

Autor: Bazyl <bazyl3[nospam>
Data: Tue 15 May 2007 - 10:08:43 MET DST

Witam ponownie!

1. Ponieważ zintegrowana na Gigabycie GA-M55S-S3 (Rev. 1.1) karta muzyczna
doprowadza mnie do szału (np. ostatnio przy podgłaszaniu na maxa z głośników
dobywa się pisk jak przy sprzężeniu) , postanowiłem założyć wygrzebanego z
szafy SB Live'a. Niestety okazało się, że to najbardziej okrojona wersja
0220 (szkoda, że nie wiedziałem jak kupowałem) i nie ma szpilek do
podłączenia front panelu. Co w związku z tym polecalibyście jako zamiennik?
W końcu nie po to kupowałem obudowe z audio na froncie, żeby się gibać
podłączając słuchawki.
2. Ciągle próbuję podłączyć kompa do TV. Udało mi się już uzyskać kolor, ale
jakość obrazu jest fatalna. Na jasnych krawędziach występuje takie smużenie,
że oglądać się nic nie da. Czy to jakość TV-out w karcie Galaxy GeForce 7300
GT Zalman, czy cuś innego, np. za długi kabel (5m)?

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3CIACHO@go2.pl ]