Re: cichy hdd

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Tue 15 May 2007 - 08:03:02 MET DST

"k1sage" <"kis[delete]age"@interia.pl> wrote in message
news:f26rif$1ap$1@news.task.gda.pl...
> No dobra, dosc googlowania, co proponujecie do spiecia dwoch dyskow w
> raid0, warunek: musi to byc ciche(praca/IDLE)! i niekoniecznie super
> szybkie(po to chce to spiac w raid0) i w przedziale 120-200GB na dysk,
> typ: sata150/300, w jakichs akceptowalnych przedzialach cenowych.
> Prosze o dokladne modele - nie wierze w przesady typu "seagaty sa ciche"
> oraz podawane parametry glosnosci pracy/IDLE przez producentow :P
>
> Moje propozycje ktore znalazlem:
>
> 1. WD WD1600AAJS 160GB sATA II -
> wg uzytkownikow: http://proline.pl/shop.php?prodid=WD+WD1600AAJS

> [...]

Ja od dawna uzywam WD - dyski 7200 rpm sa ciche. Jezeli chcesz zrobic Raid0
to nie uzwaj do tego celu dyskow RE poiewaz te sa przeznaczone do macierzy z
redundancja (R1, R5 itd). Poszukaj moich wczesniejszych postow. WD1600AAJS -
bardzo przyjemny dyszczek. Kupuje niedlugo wersje 320 GB.

Pzdr.,
uC
www.ultracode.eu