LAPTOP-wysoka temp.

Autor: JAREK <tidwell_at_wp.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 00:51:04 MET DST

Witam
Posiadam laptopa ACER 1692 WLMI..
Ostatanio zauwazylem ze sie strasznie grzeje.
W notebook hardware control pokazuje mi do 91stopni a jak wlaczylem gre
(POP2) skoczyla do 100 stopni.
Najciekawsze jest to ze nawet jak skoczyla do 100 stopni chlodzenie nie
zwiekszylo swojej wydajnosci i pracy..i chodzilo powiedzmy na poziomie
srednim.
Wczesniej czasami wlaczalo sie mocniejsze chlodzenie ale jak nagle skoczylo
do 100 ...nic..:)
Co to moze byc..prosze o pomoc bo boje sie ze mi sie CPU sfajczy:)
Dodam ze temp.HDD dochodzi do 50stopni.
Pozdrawiam
JAREK