Re: Czym się różni AM2 od 754 ?

Autor: emil <emil.prochnicki_at_gmail.com>
Data: Mon 14 May 2007 - 22:32:08 MET DST

Użytkownik Tomek napisał:

> Witam
>
> Składam na najbliższą uroczystość komputer a moja edukacja zatrzymała się na
> duronach, więc proszę was o pomoc.
> Zestaw musi być bardzo niskobudżetowy :)
> Po pierwsze AM2 czy 754 ? Chce płytę ze zintegrowaną grafiką Gigabyta,
> niecałe 200 zł grafika Geforce6100, miał ktoś z tym przyjemność, nie
> ukrywam, że czasami sam będę chciał zagrać :)
W q3a i cs1.6 pełna kulturka, w Halfa 2 da się pograć ale przycina.
  Płyty pod 754 sa od 170 zł.
> Chce pod to podpiąć AMD Sempron 3000+. Czy będzie jakaś różnica w
> wydajności, pracy zestawy przy najtańszych prockach ?
daje rade spokojnie, zresztą tego semprona na dzień dobry można o 25%
pokręcić (co daje wzrost ledwie 1.3 klatki/s w q3a :) .
> Po drugie czy pamięć na szynie 667 będzie szybsza w praktyce od PC400 ? No i
> dlaczego ta 667 jest tańsza od 400.
> Czy najzwyklejsza obudowa 350 W da radę jeżeli w przyszłości wepnę jakąś
> kartę PCIExpres ?
patrz ile amper na lini 12V1(zakładając że na 12V2 jest 15 A) ,do
gf7600gs,8600gt wystarczy 10A ,ale do mocniejszej karty będzie trzeba
więcej -min 15A