WinFast TV + Vista - problem z dzwiekiem

Autor: CodeBoy <codeboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 21:31:56 MET DST

Najpierw opis konfiguracji:
Plyta głowna MSI K9N + Athlon 64 X2 4400
1GB ram, karta dzwiekowa SB Audigy 2 , karta TV Ledtek Winfast 2000
Expert, ss2
Mam zainstalowane na komputerze 2 systemy operacyjne XP i Vista U Eng x64.
Udalo mi sie zainstalowac sterowniki do karty TV, udało sie doinstalowac
kodeki aby byl obraz i jest. Zainstalowalem sterowniki do creativa ze
strony creativa. Mam dzwiek w aplikacjach w Viscie. Natomiast nie mam
dzwieku w karcie TV. W win XP wszystko dziala super. Co ciekawe w Viscie
mam wyszarzone właściwosci dla Audio Out w aplikacji PVR. W mikserze mam
niby wybrane ze dzwiek ma isc z karty TV. Ale niestety cisza, ktos
przerabial ta karte na Viscie ?

--
www.landmedia.pl