Re: Asus = ASRock?! O_o

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 17:23:02 MET DST

Użytkownik "SebOLO" <mrsebolo@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości
news:f29th6$i63$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jeśli chodzi o segment uzytkowników domowych to moim zdaniem rządzi
> Gigabyte.

A Gigabyte połączył się w zeszłym roku z Asusem :) Jak dobrze się
przyglądniesz, to stwierdzisz że niektóre płyty Gigabyte i Asus róznią się
tylko kolorem laminatu :) IMHO opinie o jakości podzespołów opierają się w
dużej mierze na sympatiach użytkowników. Złożyłem sporo komputerów na
różnych płytach (Gigabyte, Asus, Asrock) i nie stwierdziłem aby któraś marka
wyróżniała się defektywnością. Asrock to typowo budżetowa płyta, i jako taka
sprawdza sie wysmienicie. Twierdzenie że to gówno jest IMHO grubym
nadużyciem.