Re: Asus = ASRock?! O_o

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 15:21:24 MET DST

Co by nie odpowiadac pod kazdym postem, odpowiem tutaj :)

Okreslenie "Asus = TOPowa marka" po prostu wzialem stad, ze potocznie
wiekszosc klientow wlasnie pyta o plyty Asusa :) Ot, w spoleczenstwie juz
sie to zasiedzialo i tak juz pozostalo, wiec stad jakby okreslenie topowa ;)

Co do ASRock, ze to kupa, z tym tez jest podobnie jak wyzej, tyle ze znowu
to nie moje okreslenie, a klientow :) Ja tylko powtorzylem opinie ktora
wciaz krazy w spoleczenstwie :)

Do jednej jak i drugiej marki nic po prostu nie mam, bo osobiscie wybralbym
wlasnie plyte ASRock :) A i to zazwyczaj kupuje MSI lub GB ;)

jedynie sie zdziwilem, ze ASrock jest z tej samej tasmy, co Asus :) bo jakby
nie bylo, pomimo wszystko Asus dla mnie odznacza sie jakims tam synonimem
jakosci, o ktorej to jakosci w przeszlosci o ASRock powiedziec nie mozna
bylo... ZAZNACZAM- W PRZESZLOSCI :) (nie wiem, jak dzisiaj)

Nie chce wprowadzac wojny swiat wiec uznaje temat za zamkniety... dziekuje
wszystkim za odpowiedzi :)

Pozdrawiam