Re: mysz bez skoku na rolce

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 13:36:00 MET DST

> Np. myszka Wireless IntelliMouse Explorer 2.0 ma dwa dodatkowe przyciski
> z boku i trzeci pod uchylnym kółeczkiem. Jest praktycznie
> niezniszczalna, baterie trzymają co najmniej dwa miesiące.

no a mam ten zestaw:
Wireless Optical Desktop 4000
i baterie mam nie wymieniane od ponad 4 miesięcy :) (aż sprawdziłem jakie -
energizery) co przy mojej pracy (cały czas prawie przed kompem) jest bardzo
dobrym wynikiem. Jak by sie dało to jedynie bym lzejszą tą myszke wolał bo
po kilku godzinach to jednak czuć rękę :).
pozdr.

--
www.barbasz.republika.pl
http://galeria-nanorafy.ovh.org/