Re: Samsung 22" 226BW + zewnetrzny Tuner DVB-T a jakosc obrazu

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Mon 14 May 2007 - 01:57:21 MET DST

fazi pisze:

> Dzieki za info, sprawdzales to na 22" monitorze? Jak wygladalo
> rozciagniecie 4:3 na 16:9 panoramie - mozna to jakos bylo
> kontrolowac?
> Mam nadzieje, ze efekt 'smooth' jak to okreslasz nie przeszkadza w
> ogladaniu TV?

Ja używam Samsunga 215TW normalnie jako telewizora, i z ~1,5m już jest
zupełnie OK. Przecież nie oglądasz telewizji z nosem w ekranie, prawda?

A o rozciąganie się nie martwię, bo ten monitor akurat ma odpowiednie
opcje skalowania na wejściach typowo AV - nawet zoom ma, można sobie
czarne pasy usunąć :>

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS