hp pavilion 6000 i trzy sygnaly

Autor: bulba008 <bulba008_at_op.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 01:47:07 MET DST

Bylo to tak:

zamykam system wczoraj wieczorem
dzisiaj w poludnie siadam zalaczam zasilanie a tu pip pip pip i czarny ekran
jednak po efektach dziwiekowych slychac ze system laduje sie i czeka na
haslo

CZy to padla plyta, czy sama karat graf (nvidia 7costam)

Nie ukrywam, ze na HDD mam dane swoich klientow, ktore nie moga dostac
sie poza moje biuro. (kopie zapasowe tez mam na DVD)

Jak to rozwiaze serwis HP? Czy lepiej samemu po cichu wyjac dysk i go
gdzies sformatowac (przejsciowka do USB?)

Z.