Re: Asus = ASRock?! O_o

Autor: SebOLO <mrsebolo_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 22:58:03 MET DST

> zeby Asus-marka wrecz TOPowa tworzyla taka kupe, jaka jest ASRock? O_o Co
> prawda do ASRock nie mam nic... Wrecz wolalbym kupic wlasnie ASRocka,
> zamiast przeplacac za Asusa, ale troche traci mi to o de ja vu... Wiem
> tez, ze kazdy szuka niszy i kolejnych rynkow zbytu etc... Chcialbym tylko,
> by ktos mnie oswiecil co do mojego powyzszego pytania- czy ASRock = Asus?
> :)

Mało wiesz o Świecie... Asus i Asrock to jedna i ta sama marka. Powiem
więcej .... obie wytwarzają w tych samych fabrykach z praktycznie tych
samych komponentów... I zgodzę się w 100% z poprzednikami ASUS to nigdy nie
była żadna TOPowa marka(bardzo przeciętne płyty), a Asrock to żadna "kupa" -
to dokładnie ta sama jakość co ASUS...

--
Seb