Re: SPRAWDZONE ch³odzenie na chipset w Abicie NF-7

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 22:24:09 MET DST

PSYLO napisa³(a):

> Potwierdzam, u mnie ju¿ od dawna pracuje w³a¶nie ten niebieski Zalman na
> chipsecie NF7 i nie ma z nim najmniejszych nawet problemów. Monta¿ banalny.

Hmm... A oryginalny wiatraczek ³atwo schodzi z chipsetu, czy trzeba
w³o¿yæ trochê si³y w jego oderwanie? Czym wyczy¶ciæ mostek z resztek
pasty termoprzewodz±cej? Ile orientacyjnie na³o¿yæ nowej? ;)
Monta¿ mo¿e i banalny, chocia¿ jednak trzeba w tym celu rozmontowaæ ca³y
komputer na elementy pierwsze, a przynajmniej wyj±æ karty i wykrêciæ
p³ytê. :)