Re: Prolem z płytą MS 6785 :-(((

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 13:07:03 MET DST

Użytkownik "Zygusik" <zygusikWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:500f.0000003a.4646e172@newsgate.onet.pl...

> Zresetowałem i nic. Jutro wymienię baterię, może coś pomoże. Pozdrawiam.

Wyjmij bateryjkę i zworką zresetuj bios (przy wył. zasilaczu z sieci), moga
byc wczeniejsze ustawienia jakies OC uniemozliwiajace podniesienie kompa.
Ja stawiam jednak na zasilacz, mialem 250W i gdy chcialem podlaczyc do mojej
plyty DFI z prockiem Athlon XP 3000+ to komputer nie ruszyl, wymienilem
zasilacz na 350W z molexem na P4 i ruszyl od razu, pamietaj ze jesli masz
nowsza grafike na AGP to prawdopodobnie ona tez wymaga osobnego zasilania.