P5AD2 Premium i Raid 1

Autor: Rico51 <dymir_at_nospam.o2.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 13:06:59 MET DST

Witajcie!
Jest plyta P5AD2 Premium i jest (byl) Raid 1 dwa identyczne dyski.
Ktoregos dnia Bios sie, nie wiadomo z jakiej przyczyny, zresetowal. No i
Raid sie rozjechal. Eksplorer zamiast dwoch partycji c:\system d:\dane
pokazuje je jeszcze raz jako f:\ i g:\ -miedzy nimi jest e:\ dvd rom. HDD sa
sata, dvd ide. Menager pokazuje napedy (dyski) jeden tylko jako naped, drugi
dokladyn typ dysku. Na plycie glownej sa dwa kontrolery, albo nawet trzy -
angielski moja slaba strona. Z tego co sie doczytalem to jest Sil3114,
ITE-8212 i ICH6R (mostek poludniowy). Przy gniazdach pamieci jest gniazdo
IDE (tam jest podlaczony DVD-Rom), przy mostku poludn. sa 4 gniazda SATA i
dwa (Raid)IDE. Tu do dwoch SATA sa podlaczone wspomniane 2 dyski (byly
Raid1) Na krawedzi plyty sa dalsze 4 gniazda SATA (tu nie jest nic
podlaczone). Wie ktos moze ktory kontroler zarzadza ktorymi gniazdami?.
W biosie mam rozne i nie bardzo wiem za ktore sie wziac zeby jeszcze
bardziej nie namieszac.
TIA
Rysiek