Odzyskanie danych z dysku 2,5"

Autor: to0l <quasistellar_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 12:36:18 MET DST

Witam!

Za chwilę przyjdzie do mnie znajomy z laptopem Toshiba Satellite w którym
przez przypadek założył jedną partycję na całej przestrzeni dyskowej i przez
to stracił dane z partycji d: (wcześniej były 2 partycje systemowa c: i na
dane d:). Dysk jest 2,5 calowy i nie mam możliwości podpiąć go do domowego PC.
Jak odzyskać możliwie jak najwięcej danych najlepiej jak by był to jakiś
program boot'ujący sie z CD. Założenie partycji odbyło sie przy pomocy płyty z
wersją OEM systemu dołączonego do tego laptopa.

--
Pozdrawiam!
to0l